lex2santiagoagain.reismee.nl

Dag 4. Naar Caldas de Reis

Prima dagje zo. Mooie route voornamelijk over bospaden en landerijen. Om te zeggen dat ik fitter aankwam als wegging is teveel van het goede maar geen klachten die noemenswaardig zijn. Tuurlijk ben je moe maar alleen spierpijn bij de eerste meters tot de hoek maar geen blaren wat je vaak hoort in de horror versie van de Camino. Slechte klant voor Compeed en Second Skin. 😊 Was vandaag de laatste etappe > 20 km. Nu blijven we onder de 20. Scheelt toch weer een uurtje.

Bij de start vanochtend leek het wel een peloton van pelgrims. Maar na enkele kilometers rekt het lint zich uit en loop je ook zomaar weer een hele tijd in je eentje en vraag je je af of je wel op de juiste route zit en geen pijl heb gemist.

Leuke contacten onderweg. Praatjes gemaakt met een Duits stel in gebroken Engels waar je toch een ‘don’t mention the war’ gevoel moet onderdrukken. Is gelukt.

Of proberen een luid kwekkende groep dames uit een zekere laars (mag niet stigmatiseren vanwege familieomstandigheden) voor of achter te blijven. Vaak gelukt buiten gehoorsafstand te blijven.

Trouwens veel lieden die ook gebruik maken van bagagetransport. Kan ook niet anders want zo te zien lopen ze allen met een handtasje. Kan, maar het is wel proppen.

Goed culinair nieuws tenslotte. Er zit een Döner in het dorp. Ik loop het er wel weer af.

Weer wat foto’s toevoeg en bewegende beelden. Zonder toelichting.

Dag

Reacties

Reacties

Mariella

Ik voel me helemaal niet aangesproken :-D, :-D!
Maar die doner Lex, echt? Nou ja paella zou ik ook geen feest vinden of iedere dag patatas brava's.

Yvonne

Klinkt allemaal erg relaxed Lex! En zie ik nou een Wordfeudwand????

Lex Peek

Met de laarsvriendinnen het zekere voor het onzekere genomen.
Nou je het zegt, inderdaad Wordfreud. Ik ga terug om een woordje te leggen.😀

Anja

Je trainingskilometers zijn dus niet voor niks geweest 💪
Fijne wandeldag morgen en hopelijk blijft de compeed in de rugzak 🎒

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!