lex2santiagoagain.reismee.nl

Dag 7. Naar Santiago de Compostela

Spannende dag vandaag. Laatste korte etappe van 12km. Plan was om 7:30 ontbijt en 8:00 op weg. Ontbijt kon echter pas om 8:00. Nou daar gaat Peek niet op wachten. Om 7:30 derhalve in de schemer in XL tempo gestart. Deze keer in de kopgroep want ik heb het eerste uur niemand gezien. Ik zal ze krijgen.😊

Proviand bestond uit een Mars, banaan en nog een geleend broodje uit Padron. Daar liep ik prima op het eerste uur. Rond 8:30 doemde er een bar/café op van een universiteit. Koffie en broodjes op intellectueel niveau zullen we maar zeggen. Via WhatsApp live verslag gedaant aan het thuisfront van de aankomst op de moeder van alle pleinen Praza do Obradoiro. Toch leuk moment om rond 11:00 op ‘de stip’ te staan voor de prachtige cathedraal.

Mijn momentje genomen en Wouter mij op laten sporen op de webcam. Met succes.

Direct doorlopen naar de Oficina de Acollida ó Peregrino voor het certificaat. Op alles gerekend maar niet dat ik direct door kon lopen. Leuk praatje met de pater van dienst en klaar. Kon gelijk in het hotel terecht dus er zat niets tegen vandaag. Lekker rondom het plein gerommeld en wat medereizigers gesproken en fysieke klachten uitgewisseld.

Moedig besloten morgen de pelgrimsmis van 7:30 te bezoeken en na mis krijg je trek dus daarna ontbijt en activiteiten verzinnen. Vrees niet, gaat lukken. Morgen nog een laatste update over de dagelijkse avonturen. Nog wat foto’s geplaatst voor het visuele. Tot morgen.

Dag

Reacties

Reacties

Yvonne

Gaaf! Gefeliciteerd!

Jouw moppie

Moet een goed gevoel geven, dat het nu lekker ging.

Anja

Topper💪

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!