lex2santiagoagain.reismee.nl

Dag 6. Naar Cale Teo

Uitgeslapen en pas om 09:30 gestart. Lekker rustig vandaag en leuke gesprekken gehad. De meesten waren al vroeg van start gegaan omdat die deze dag de 24km naar Santiago wilden afleggen. Een zeer gemêleerd gezelschap onderweg. Engelsen, Amerikanen, Brazilianen, Tsjechen, Azië’s en natuurlijk onze Nederlandse afvaardiging. Meestal draai je je standaard bandje af met waar je bent begonnen, of je moe bent, hoe mooi of niet de route is, waar je stopt en de hoeveelste Camino het is. Slechts een greep uit de gespreksonderwerpen. De route was slechts 12km dus een XL tempo aangehouden. Dat betekent in dit geval Extra Langzaam! 😊

Iedere Bar werd van mijn kant met een olé ontvangen. Opvallend was dat een mede pelgrim een afdaling achteruitlopend deed. Durfde niet te vragen of deze methode wetenschappelijk is te onderbouwen. Als Google het niet weet bestaat het niet!

Morgen bijtijds op om de resterende 12km in de ochtend af te leggen. De pre-registratie gedaan dus meneer kapelaan zal mij op staan te wachten. We doen het niet voor minder.

Misschien nog naar een kappertje voor een tonsuur indien mogelijk, anders naar de tattooshop.

Kortom, ik ga mij amuseren in Santiago en mede pelgrims knuffelen. Nog wat (actie) foto’s van onderweg.

Dag

Jaap

De laatste loodjes wegen tamelijk licht, lees ik in je update van vandaag.
Veel plezier morgen.

Yvonne

Wat fijn dat het zo soepeltjes verloopt Lex! Hoewel die teen er niet fijn uit ziet…. Heb een goeie reis en een mooie ontmoeting met de kapelaan morgen! 👍🏼 😇

Angelique

Op naar de douze kilo-points en de gran finale!